Akútne riešenie bolesti chrbta, operácie platničiek – sme tu stále pre vás

Aktualizované 20.11.2021, 25.2.2021

Súčasná pandemická situácia zasahuje do života každého z nás a ochrana zdravia a prevencia je dnes hlavnou prioritou. Bolesť chrbta, či už v akútnej alebo chronickej podobe, si však nevyberá, a práve v tomto období môže mnohým pacientom prinášať obavy z ďalšieho priebehu jeho liečby. Ako zdravotnícke zariadenie špecializujúca sa na liečbu tejto problematiky nepoľavujeme v našom pracovnom nasadení, a aj naďalej vám pomáhame poskytovaním zdravotnej starostlivosti s cieľom nájsť optimálne riešenie pre vašu úľavu.

Pracoviská miniinvazívnej a endoskopickej liečby chrbta EuroPainClinics poskytujú pacientom svoje ambulantné a operačné kapacity pri riešení ťažkostí spojených s bolesťou chrbta, najmä v dôsledku vysunutia alebo iného poškodenia medzistavcovej platničky, ktoré môžu byť hlavnou príčinou tzv. koreňového syndrómu. V rade nemocničných zariadení je v súčasnosti pozastavený či zrušený výkon plánovaných operácií z dôvodu kapacitnej vyťaženosti pri starostlivosti o pacientov s ochorením Covid-19. Možnosť liečby na našich pracoviskách preto môže byť, a to najmä pre akútnych pacientov alebo pacientov, ktorí čakajú na termín svojej operácie platničiek, vhodným a rýchlym riešením, ako sa zbaviť bolesti alebo dosiahnuť jej zmiernenie.

Aké sú príznaky koreňového syndrómu chrbtice? Zistite tu!

Bezpečnosť a ochrana vášho zdravia je pre nás prioritou.
Prijaté režimové a hygienické opatrenia k celkovému priebehu liečby a prevádzke na pracoviskách EuroPainClinics zhŕňajú Aktuálne pravidlá prevádzky.

Na pracoviskách EuroPainClinics nie je pre príjem pacientov vekové obmedzenie.

Ako sa môžete objednať?

Z bezpečia a pohodlia vášho domova môžete kedykoľvek využiť našu bezplatnú online službu E-konzultácia. Pomocou tejto služby sa pacient najprv informuje, či pre jeho zdravotné problémy môže byť liečba miniinvazivnými a endoskopickými výkonmi vhodná. Po odoslaní E-konzultácie nasleduje predbežné lekárske posúdenie. V kladnom prípade vyhodnotenia navrhujeme konkrétny termín vstupného vyšetrenia.

Viac praktických informácií, ako sa objednať pomocou E-konzultácie, ako prebieha jej vyplnenie, odoslanie, automatická správa o prijatí do systému a pod. nájdete v článku tu:
E-konzultácia – prvý krok k Vašej liečbe v EuroPainClinics

Zdravotná starostlivosť je hradená poisťovňami v takmer plnom rozsahu. Viac informácií tu

Ďakujeme za vašu dôveru a tešíme sa na vašu návštevu.

Tím EuroPainClinics

operácia platničiek