Akútne riešenie bolesti chrbta, operácie platničiek – aj v tomto náročnom období sme tu stále pre vás

Súčasná mimoriadna situácia zasahuje do života každého z nás a ochrana zdravia a prevencia je dnes hlavnou prioritou. Bolesť chrbta, či už v akútnej alebo chronickej podobe, si však nevyberá, a práve v tomto období môže mnohým pacientom prinášať obavy z ďalšieho priebehu jeho liečby. Ako zdravotnícke zariadenie špecializujúca sa na liečbu tejto problematiky nepoľavujeme v našom pracovnom nasadení, a aj naďalej vám pomáhame poskytovaním zdravotnej starostlivosti s cieľom nájsť optimálne riešenie pre vašu úľavu.

Pracoviská miniinvazívnej a endoskopickej liečby chrbta EuroPainClinics poskytujú pacientom svoje ambulantné a operačné kapacity pri riešení ťažkostí spojených s bolesťou chrbta, najmä v dôsledku vysunutia alebo iného poškodenia medzistavcovej platničky, ktoré môžu byť hlavnou príčinou tzv. koreňového syndrómu. V rade nemocničných zariadení je v súčasnosti pozastavený či zrušený výkon plánovaných operácií z dôvodu enormnej vyťaženosti pri zvládnutí šírenie infekcie. Možnosť liečby na našich pracoviskách preto môže byť, a to najmä pre akútnych pacientov alebo pacientov, ktorí čakajú na termín svojej operácie platničiek, vhodným a rýchlym riešením, ako sa zbaviť bolesti alebo dosiahnuť jej zmiernenie.

Vzhľadom na riziko nákazy infekciou Covid-19, ktorá primárne ohrozuje vekovú kategóriu seniorov, sú v súčasnosti prijímaní pacienti do 65 rokov (ročník 1955). Bezpečnosť a ochrana zdravia našich pacientov je u nás na prvom mieste. Novo prijaté opatrenia k celkovému priebehu liečby na pracoviskách EuroPainClinics potom zhŕňajú Aktuálne pravidlá prevádzky.

Ako sa môžete objednať?

Z bezpečia a pohodlia vášho domova môžete kedykoľvek využiť našu bezplatnú online službu E-konzultácia. Pomocou tejto služby sa pacient najprv informuje, či pre jeho zdravotné problémy môže byť liečba miniinvazivnými a endoskopickými výkonmi vhodná. Po odoslaní E-konzultácie nasleduje predbežné lekárske posúdenie. V kladnom prípade vyhodnotenia navrhujeme konkrétny termín vstupného vyšetrenia.

/www.europainclinics.sk/e-konzultacia/

Zdravotná starostlivosť je hradená poisťovňami v takmer plnom rozsahu.

Ďakujeme za vašu dôveru a tešíme sa na vašu návštevu.

operácia platničiek
Zdieľať tento článok priateľom