Ako sa objednať

Ako sa objednať do EuroPainClinics

Zaujala vás liečba miniinvazívnymi a endoskopickými výkonmi a máte záujem objednať sa na vstupné vyšetrenie? Neváhajte urobiť prvý krok k vašej liečbe ešte dnes, zistite, či ste vhodným kandidátom na liečbu na našich pracoviskách EuroPainClinics!

Objednať sa na pracovisko EuroPainClinics je možné

1. Telefonicky
  2. Prostredníctvom bezplatné online služby E-konzultácia v sekcii: „Objednajte sa“:
  • Na animovanom obrázku označte kliknutím myšou miesta a šírenie vašej bolesti a ďalej zakliknite odpovede na základnú charakteristiku vašej bolesti.
  • Do formulára vyplňte svoje osobné a kontaktné údaje a označte svoju zdravotnú poisťovňu.
  • Nahrať môžete súbor so snímkami svojej magnetickej rezonancie (nie staršie ako 6 mesiacov) a zdravotnícku dokumentáciu, ktorú máte k dispozícii (správu od neurológa, ortopéda a pod.). Výrazne tak dopredu napomôžete predbežnému lekárskemu vyhodnoteniu vašich zdravotných ťažkostí a odporúčaniu liečby.
  • Do Správy pre lekára pripojte vlastný opis svojich zdravotných ťažkostí.
  • Po odoslaní E-konzultácie vás budeme v čo najkratšom čase (obvykle do 7 pracovných dní) kontaktovať nazpät. V prípade, že liečba miniinvazívnymi a endoskopickými výkonmi bude vyhodnotená ako vhodná pre vaše zdravotné ťažkosti, navrhneme vám termín vstupného vyšetrenia.
  • Radi by sme zároveň upozornili, že v prípade štátnych sviatkov, dovoleniek na pracoviskách či blokov operačných dní môže dôjsť k menšej časovej odmlke s odpoveďou na vašu E-konzultáciu, maximálne však do 10 pracovných dní.

Opis zdravotných ťažkostí vo formulári je podkladom pre predbežné lekárske posúdenie ich vhodnosti na riešenie miniinvazívnymi a endoskopickými výkonmi na našich pracoviskách. Ak nebude lekárskym vyhodnotením vzhľadom na vyššie uvedenú špecializáciu také riešenie odporúčané, o tejto skutočnosti taktiež informujeme prostredníctvom e-mailové správy, čím šetríme pacientovi čas a náklady spojené s cestovaním na samotné vyšetrenie.