Odoslali ste svoju E-konzultáciu? O ďalšom napovie potvrdzujúci e-mail!

1812 | 3 min

Odoslaním E-konzultácie ste dokončili prvý krok k vašej liečbe na našich pracoviskách. Ak ste vyplnili všetky údaje vo formulári vrátane označenia animačného obrázku a pripojili potrebnú zdravotnícku dokumentáciu, o tom, či bola vaša E-konzultácia prijatá riadne do systémovej databázy, vás uistí následne zaslaná potvrdzujúci e-mailová správa. Venujte jej, prosím, pozornosť – obsahuje niekoľko praktických „vychytávok“, ktoré vám pomôžu mať lepší prehľad o aktuálnej situácii vyhodnocovania a ušetrí vám čas prípadným ďalším zisťovaním. Ktoré to sú?

1. Vaše kontaktné údaje

V tejto sekcii sa nachádzajú vaše kontaktné údaje, resp. telefonické číslo a e-mailová adresa. Zistili ste dodatočne, že ste sa pri uvedení údajov preklepli alebo prepísali? Žiadny problém! Opravu môžete vykonať jednoducho kedykoľvek sami, ako vás nabáda navigačné políčko „Zmeniť kontaktné údaje“.

2. Stav vyhodnotenia

Na vyhodnotenie E-konzultácie je potrebné určité časové obdobie, aby lekári-špecialisti na miniinvazívnu a endoskopickú liečbu pri predbežnom lekárskom posúdení mohli dôkladne preštudovať všetky podklady a zvážiť, či k uvedeným zdravotným ťažkostiam bude možné s ohľadom na špecializáciu našich pracovísk poskytnúť liečebné riešenie. V akej fáze sa vaša E-konzultácia práve nachádza, môžete sledovať kliknutím na políčko „Moja E-konzultácia“.

3. Čas vyhodnotenia

Odpoveď o vyhodnotení zvyčajne dostanete do siedmich pracovných dní. V určitých prípadoch sa môže stať, že dôjde k predĺženiu tejto lehoty, z dôvodu napr. dovoleniek na pracovisku, dní pracovného voľna, operačných dní, zvýšeného množstva prijatých E-konzultácií na vyhodnotenie. V tejto sekcii sa dozviete, aká je aktuálna priemerná doba vyhodnocovania E-konzultácií priamo na vami zvolenom pracovisku.

Neprišiel vám e-mail? Skontrolujte zložku SPAM!

Vo veľmi ojedinelých prípadoch sa môže stať, že z určitého dôvodu pri online prenose informácií neobdržíte potvrdzujúci meil do vašej pošty. Pokiaľ ho vo svojej schránke nenájdete ani po 30 minútach od odoslania vašej E-konzultácie, skontrolujte prosím zložku Nevyžiadaná pošta, či vám tento e-mail neprišiel ako SPAM. Pokiaľ ho nenájdete ani tu, kontaktujte nás prosím do správy na FB alebo na info@europainclinics.com, radi vám pomôžeme!