www.bolestkolena.sk: liečba bolesti kolenného kĺbu

Novo spustená webová stránka www.bolestkolena.sk zhŕňa všetky informácie o originálnej miniinvazívnej liečbe využívanej pri liečbe bolesti kolenného kĺbu pri pokročilej osteoartróze, ktorou sa v EuroPainClinics zaoberáme v rámci segmentu liečby bolesti veľkých kĺbov. Liečbu môžete využiť na pracoviskách v Bratislave, Bardejove i Košiciach.

Liečba je určená pacientom, ktorí už podstúpili ortopedické vyšetrenie a liečbu, avšak bez očakávané úľavy od bolesti.

Jedným z typov výkonov je inovatívna miniinvazívna metóda Pulzná rádiofrekvencia s následnou kryoabláciou, ktorá poskytuje pacientom dlhotrvajúci efekt úľavy od bolesti kolena pri pokročilej osteoartróze. Výkon je založený na princípe pulznej rádiofrekvencie nervových štruktúr a ich následného zmrazenia (tzv. kryoanalgézie). Vykonáva sa špeciálnou sondou pod presnou a cielenou RTG, CT alebo USG navigáciou.

Výhody výkonu Pulzná rádiofrekvencia s následnou kryoabláciou

• Bez rizika vzniku sekundárnej bolesti, zjazvenia tkaniva a poškodenia ciev
  • Výkon môže byť opakovaný (nervy dorastajú)
  • Perkutánny (čiže cez kožu vedený), miniinvazívny výkon v lokálnej anestézii
  • Bez nutnosti hospitalizácie
  • Dĺžka výkonu do 30 min

Ďalším typom liečby je Duálna rádiofrekvenčná terapia kolenného kľbu, ktorý využíva dvoch výkonov – tepelnú liečbu na ošetrenie nervov okolo kolenného kľbu a rádiofrekvenčnú liečbu o vysokej teplote k modifikácii zápalových procesov vo vnútri samotného kľbu. Oba výkony je možné vykonať súčasne alebo samostatne.

Získajte bližšie informácie o možnosti vašej liečby bolesti kolenného kľbu s využitím inovatívnych prístupov na novej webovej stránkce www.bolestkolena.sk.
Využite kedykoľvek bezplatnú online službu E-konzultácia!

www.bolestkolena.sk