Video MUDr. Róberta Rapčana medzi TOP 3 portálu PainCast

Medzinárodný edukačný portál PainCast pre odborníkov odboru liečby bolesti z celého sveta vyhlásil tri najsledovanejšie vzdelávacie videá svojej online platformy za uplynulý mesiac, medzi ktorými čestné miesto zaujalo video MUDr. Róberta Rapčana, PhD., MBA, FIPP, medicínskeho riaditeľa EuroPainClinics. Videozáznam zachytáva prevedenie operačného výkonu transforaminálnej endoskopickej diskektómie pri herniácii medzistavcových platničiek v úrovni bedrových stavcov L4 / L5. Blahoželáme!

Edukačný portál PainCast je vzdelávacia platforma aktuálne združujúca viac ako 5000 lekárov liečby bolesti zo 130 krajín sveta. Jeho poslaním je umožniť lekárom sústavné rozširovanie odborných znalostí a prehlbovanie kompetencií, a tým významne prispievať k rozvoju progresívneho odboru intervenčnej liečby bolesti. Obsah portálu vytvárajú a zastrešujú svetové renomované lekárske kapacity Poradného výboru (Advisory Board), ktorého členom je od roku 2019 vymenovaný tiež MUDr. Róbert Rapčan.

Portál je cenným zdrojom kvalitných informácií z odboru liečby bolesti transformovaných do virtuálnej mediálnej knižnice, ktorá obsahuje exkluzívne videá, prednášky, podcasty, rad odborných článkov a časopisov. Odborníkom tak poskytuje neobmedzený prístup k relevantným informačným materiálom a ponúka otvorené fórum pre interaktívne zdieľanie odborných klinických skúseností, podnetov a pohľadov na rad problematík.

Odbornými partnermi portálu PainCast sú svetové organizácie ako World Institut of Pain, American Society of Interventional Pain Physicians, American Society of Pain and Neuroscience, EFIC, World Academy od Pain Medicine Ultrasonography, Pain School International, Racz Lab Interventional Pain Workshop a ďalšie.