Informácie o pracoviskách

Vážení pacienti,

radi by sme upozornili, že ordinačná doba na pracovisku môže byť s ohľadom na niektoré odůvodnitelné prípady (napr. doba zmluvne stanovená s poisťovňami, dovolenka, choroba lekára, technické dôvody, operačné dni i.) individuálna.

Informácie o aktuálnej ordinačnej dobe vám radi oznámime na telefónných číslach našich pracovisk:

Telefonické čísla sú funkčné iba v čase ordinačných hodín. Mimo túto dobu sa nedá na telefonický kontakt dovolať.

Radi by sme zároveň upozornili, že v priebehu ordinačných hodín môže prebiehať na našom pracovisku náročnejší zdravotný výkon, počas ktorého nie je možné prijímať telefonické hovory. Ak sa vám v určitom časovom rozmedzí nedarí nadviazať telefonický kontakt, môže ísť práve o takúto situáciu.

V takom prípade vás prosíme o opätovné zavolanie, radi sa vám budeme venovať.

Ďakujeme vopred za pochopenie a vašu trpezlivosť.

Tím EuroPainClinics

Informácia pre zahraničných pacientov

Dovoľujeme si váš tiež informovať, že na našich pracoviskách prebieha komunikácia výhradne v slovenskom jazyku a ošetrujeme len pacientov so slovenským zdravotným poistením. V prípade, že nie ste slovensky hovoriaci pacient alebo nemáte zdravotné poistenie v SR, obráťte sa prosím na iné pracovisko.

Ďakujeme za pochopenie.
Tím EuroPainClinics