Pracovisko EuroPainClinics Brno začalo svoju prevádzku

EuroPainClinics

Sieť klinických pracovísk EuroPainClinics sa rozšírila o ďalšieho„člena“ a od 4. februára začalo prevádzku pracovisko Kliniky miniinvazívnej a endoskopickej liečby chrbta EuroPainClinics Brno. Vysoko špecializovanú liečbu bolesti bedrovej chrbtice s vysunutím medzistavcovej platničky, alebo bez neho, liečbu pretrvávajúcej či novovzniknutej bolesti chrbta po klasickej operácii chrbtice a veľa ďalších indikácií spojených s chronickou bolesťou chrbta poskytuje pacientom z celej Moravy, ktorí sú poistencami Všeobecnej zdravotnej poisťovne.

Pracovisko poskytuje ambulantnú starostlivosť a výkony bez nutnosti hospitalizácie. Špecializáciou je liečba bolesti bedrovej chrbtice najčastejšie spojenej s tzv. koreňovým syndrómom chrbta, ktorý vzniká najmä v dôsledku vysunutia medzistavcovej platničky alebo v súvislosti so syndrómom zlyhania operačnej liečby FBSS (failed back surgery syndrom). Typickými prejavmi koreňového syndrómu je tupá, ostrá či pálivá jednostranná bolesť šíriaca sa do dolnej končatiny, strata citlivosti a svalovej sily v končatine, pocit mravčenia, brnenia, neschopnosť postaviť sa na špičky či na päty a i.

Pri liečbe sú využívané unikátne miniinvazívne a endoskopické výkony, ktoré sú maximálne šetrné k pacientovi a oproti klasickej operácii majú veľa klinických benefitov ako menší chirurgický rez, menší výskyt infekcií, menšie riziko poškodenia nervov, menšiu tvorbu epidurálnej fibrózy a i.  Významnou výhodou je v neposlednom rade rýchlejšia rekonvalescencia a rýchlejší návrat do aktívneho života a do zamestnania. Miniinvazívna a endoskopická liečbaje ideálnym riešením pre všetkých pacientov, ktorí si prajú rýchle, šetrné a účinné riešenie svojich zdravotných ťažkostí a ktorí nechcú byť bolesťou vo svojom živote, v zamestnaní či voľnočasových činnostiach ďalej obmedzovaní.

Objednanie je možné telefonicky (tel. 792 336 946) alebo využitím online služby E-konzultácia, prostredníctvom ktorej sa pacient pred samotnou návštevou kliniky informuje, či je jeho zdravotná indikácia vhodná na liečbu miniinvazívnymi a endoskopickými výkonmi a môže byť objednaný na vstupnú konzultáciu.
Zdravotná starostlivosť na Klinike miniinvazívnej a endoskopickej liečby chrbta v Brne je v súčasnosti plne hradená iba poisťovňou VZP.

Pracovisko EuroPainClinics Brno sa nachádza v kompletne rekonštruovaných priestoroch na 1. poschodí Polikliniky Starý Lískovec. Pracovisko disponuje najmodernejším technologickým a prístrojovým vybavením pre miniinvazívnu a endoskopickú liečbu a pacientom ponúka príjemné prostredie a maximálny komfort a súkromie pri vyšetrení. Výhodou je výborná dopravná dostupnosť z centra Brna (stanica Hlavní nádraží, električka č. 8, zastávka Osová).

Fotogalériu nového pracoviska pozrite tu:

Zákroková sála s najmodernejším vybavením vrátane RTG prístroja s mobilným C-ramenom

Recepcia ako hlavné komunikačné centrum pracoviska

Vyšetrovňa poskytuje dostatok súkromia pre pacienta a pokojné prostredie pre prácu lekára

Prvé miesto stretnutia s EuroPainClinics Brno – čakáreň

Pracovisko sa nachádza na 1. poschodí Polikliniky Starý Lískovec