Liečba vyskočených platničiek: www.discherniation.eu

Bolesť v krížoch vystreľujúca do končatín, brnenie, stuhnutosť svalov, necitlivosť v končatinách? Pôvodcom jednej z najčastejších príčin bolesti chrbta môže byť vyskočenie či hernia disku, ktorý tlačí na koreň miechového nervu.

Liečbou chronickej bolesti chrbta spojenej s poškodenými medzistavcovými platničkami, alebo diskami sa zaoberajú nové medzinárodné webové stránky www.discherniation.eu. Webové stránky informujú o príčinách vzniku vyskočenia platničiek a najčastejších príznakoch, predstavujú diagnostické a terapeutické výkony na chrbtici vrátane pokročilých liečebných postupov liečby endoskopickými technikami. Záujemcovia o liečbu sa na stránkach môžu zoznámiť s lekárskymi expertmi a jednotlivými pracoviskami EuroPainClinics®, priebehom liečby „krok za krokom“ a využiť možnosti online objednania na vstupnú konzultáciu. Webové stránky sú k dispozícii v angličtine, češtine a slovenčine.
www.discherniation.eu

Pripojte sa k nám! FB epc1.eu
Chcete byť informovaný o novinkách z EuroPainClinics®? Prihláste sa k odberu nášho Newslettera!

discherniation-en

Zdieľať tento článok priateľom

Obmedzenie prevádzky na pracoviskách EuroPainClinics z dôvodu letných dovoleniek »