Nové videá o diagnostických výkonoch na Youtube EuroPainClinics®

Základom liečby v EuroPainClinics® je precízna diagnostika chrbtice s cieľom lokalizovať miesto-zdroj bolesti chrbta. Na kanáli Youtube EuroPainClinics® si je možné aktuálne pozrieť nové animačné videá o diagnostických výkonoch: blokáda mediálnych ramienok, blokáda nervových koreňov a provokačná diskografia. Blokáda mediálnych ramienok https://www.youtube.com/watch?v=fg9TDtDuAzY 2_Zavedení jehly k mediálnímu raménku a aplikace léčiva Blokáda nervových korenov https://www.youtube.com/watch?v=hSyoioNy2NA 2_Aplikace účinného léčiva-steroidu k poškozenému nervu Provokačná diskografia https://www.youtube.com/watch?v=3vEXm7MMj8k 2_Ke zjištění zdroje bolesti je vstříknuta kontrastní látka

Dovoľujeme si vás informovať o dočasnom obmedzení prevádzky na našich pracoviskách počas leta: Bratislava 08.08. - 12.08., Košice 01.07., 06.07. - 08.07., 18.07., 22.08. - 31.08., Bardejov 25.07. - 12.08. »