Informácie pre pacientov

Prečo k nám prísť?

Vysoko špecializované zdravotnícke pracoviská miniinvazívnej a endoskopickej liečby chrbta EuroPainClinics v Bratislave, Bardejove a Košiciach so zameraním na unikátne miniinvazívne a endoskopické techniky na chrbtici sú jedinými tohto typu na Slovensku. Ponúkame vám presnú, rýchlu a efektívnu liečbu, ktorá patrí k najmodernejším metódam liečby bolesti a vo svete sa bežne vykonáva už niekoľko desiatok rokov. Výkony sú maximálne šetrné a prinášajú rad klinických benefitov, v neposlednom rade tiež rýchlejšie zotavenie a návrat do aktívneho života a do zamestnania.

Komu je liečba určená?

Pacientom s bolesťou chrbta, najmä bedrovej chrbtice, ktorí nie sú spokojní s úľavou od bolesti a/alebo nereagujú na bežnú liečbu, ak je zdroj bolesti lokalizovateľný intervenčnými vyšetrovacími výkonmi. Pokiaľ ste užívali lieky, absolvovali infúzie, obstreky, fyzioterapiu atď. bez významného zlepšenia, prípadne aj so zhoršením, alebo pokiaľ ste po klasickej operácii/operáciách chrbtice a bolesť stále pretrváva, pričom si prajete zlepšiť váš zdravotný stav a kvalitu vášho každodenného života, neváhajte sa na nás obrátiť!

Aký postup môžete očakávať?

Pracoviská miniinvazívnej a endoskopickej liečby EuroPainClinics poskytujú ucelený systém zdravotnej starostlivosti – od ambulantného ošetrenia až po operačný výkon, čo šetrí čas pacienta a urýchľuje  liečbu. Pacient nie je nútený vyhľadávať ďalších lekárov alebo navštevovať iné zariadenia. Každému pacientovi je na klinike stanovený presný a konkrétny liečebný plán (precízna diagnostika a séria terapeutických výkonov vrátane špeciálnych stabilizačných funkčných cvičení). Zdravotný stav pacienta monitorujeme počas celej liečby s pomocou najnovších komunikačných technológií a aplikácií.

Čo je precízna diagnostika?

Precízna diagnostika chrbta je základom liečby na všetkých pracoviskách EuroPainClinics. Precíznou diagnostikou sa presne odhaľuje miesto – zdroj bolesti chrbta. Klinika poskytuje spektrum diagnosticko-prognostických výkonov, ktoré trvajú do 20 minút a už niektoré z nich môžu priniesť okamžitú úľavu od bolesti.

Koľko stojí liečba na pracoviskách EuroPainClinics?

Zdravotná starostlivosť na pracoviskách EuroPainClinics je čiastočne hradená pojisťovňami. Cena sa odvíja podľa lekárom stanoveného výkonu v rámci liečebného plánu. Informáciu o finálnej cene obdržíte na konkrétnom pracovisku pri vstupnej konzultácii.

Ako sa môžem objednať a akú dokumentáciu vziať so sebou do EuroPainClinics?

K objednaniu na vstupné vyšetrenie využite FORMULÁR ONLINE OBJEDNANIE na našich webových stránkach.

Prineste so sebou, prosím, nasledujúcu lekársku dokumentáciu:

• výsledky vyšetrenia magnetickej rezonancie – MRI (ideálne nie staršie ako 3 mesiace, maximálne však 6 mesiacov)
  • celkovú zdravotnú správu od vášho odborného lekára (neurochirurg, neurológ, ortopéd, rehabilitačný lekár), ak máte k dispozícii
  • informácie o ďalších vašich zdravotných diagnózach, napr. kardiologické problémy, voperovaný kardiostimulátor, hypertenzia, hypotenzia, porucha zrážavosti krvi, cukrovka a pod.

Je možné zaslať výsledky lekárskych vyšetrení elektronicky?

Zdravotnícku dokumentáciu či snímky MRI zaslané prostredníctvom e-mailu alebo poštou bez predchádzajúcej dohody s lekárom neprijímame. Ďakujem za pochopenie.