Koreňová blokáda pod RTG kontrolou

Korene miechových nervov sú najčastejšie vystavené útlaku či mechanickému podráždeniu pri vysunutí medzistavcovej platničky či zúžení epidurálneho priestoru.
Bolesť sa prejavuje súborom príznakov označovaným ako koreňová (radikulárna) bolesť s typickým šírením z dolnej časti chrbta do dolnej končatiny. Môže byť ďalej prejavom akútnej bolesti chrbta v dôsledku ischias.

Ako výkon prebieha?

Vpichnutím lokálneho anestetika do blízkosti miechových nervov zistíme, či je daný nerv zdrojom bolesti. Účinná látka zároveň pôsobí proti zápalu nervu, čo môže viesť k zníženiu alebo aj úplnému odstráneniu bolesti.

• Ambulantný zákrok
  • Dĺžka trvania do 20 minút
  • Bez lokálnej anestézie

Všeobecné praktické informácie týkajúce sa diagnostického výkonu

V prípade potreby následnej terapie pristupujeme k ďalším miniinvazívnym a endoskopickým výkonom.