Bolesť chrbta postihuje až 80 % dospelých: www.painback.eu

Trojicu nových medzinárodných webov dopĺňajú stránky www.painback.eu. Stránky informujú všeobecne o problematike bolesti chrbta ako celospoločenskom probléme, ktorý v rámci populácie postihuje aspoň raz za život až 80 % dospelých osôb. Podrobnejšie sa zaoberajú najčastejšími príznakmi bolesti krčnej, hrudnej a bedrovej chrbtice, ktorými sú dráždené koreňové nervy, poškodené medzistavcové platničky, facetové kĺby a sakroiliakálny kĺb, tzv. esíčko.

Záujemcovia o liečbu tu nájdu prehľad všetkých liečebných diagnostických i miniinvazívnych výkonov vrátane pokročilých endoskopických metód – endoskopického ošetrenia vyskočených platničiek, endoskopickej rizotómie (endoskopické denervácie facetových kĺbov) a epiduroskopie (odstránenie epidurálnej fibrózy, t. j. väzivových zrastov v epidurálnom priestore). Priebeh väčšiny z nich zachycujú animačné videá.

Sekcia Sprievodca liečbou zoznamuje s komplexným postupom liečby v EuroPainClinics®, službami, ktoré pacientom ponúkame, a ponúka rad praktických informácií a odporúčaní. Stránky www.painback.eu sú k dispozícii v angličtine, češtine a slovenčine.

www.painback.eu
Pripojte sa k nám! FB epc1.eu!

Chcete byť informovaný o novinkách z EuroPainClinics? Prihláste sa k odberu nášho newslettera práve tu!

painback-en

Zdieľať tento článok priateľom

⚠️ OZNAM: Prevádzka pracovísk EuroPainClinics Bratislava, Bardejov a Košice opäť zahájená viac informácií